هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 4 دی 1395  11:53 AM
آنا فیاضیان به مقام سوم اولین دوره مسابقات تور ایرانی بانوان رسید

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، اولین تور ایرانی بانوان و رنکینگ ملی با قهرمانی اولین بانوی المپیکی به پایان رسید. در این پیکارها که از روز چهارشنبه اول دی ماه به میزبانی هیأت تنیس روی روی میز استان کرمانشاه و شهرستان صحنه در جریان بود ، روز گذشته با قهرمانی ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی کشورمان به پایان رسید و جایزه بیست میلیون ریالی مسابقات را از آن خود کرد.

در این مسابقات که با حضور  47 نفر از استان های مختلف برگزار شد، ندا شهسواری از استان کرمانشاه در دیدار نهایی با حساب 4 بر 2 مقابل مهشید اشتری از خراسان رضوی به برتری دست یافت و قهرمان شد. اشتری دوم شد و پانزده میلیون ریال جایزه نقدی گرفت غزاله ملاطلب از البرز و آنا فیاضیان از استان اصفهان مشترکاً در مکان سوم ایستادند و هر کدام صاحب ده میلیون ریال جایزه شدند .

صباصفری از مازندران ، فاطمه مختاررضایی از مازندران ، مریم صامت از گلستان و منصوره رضایی از اصفهان با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مشترکاً در جایگاه پنجم قرار گرفتند .

همچنین کارت تخفیف بیمه ای بنیان سلامت پاسارگاد نیز به هشت نفر برتر مسابقات و خانواده هایشان اهدا شد تا با این کارت از تخفیف های درمانی برخوردار شوند .

سرداوری مسابقات به عهده خانم پوران رحیمی مسئول هماهنگی داوران فدراسیون و از داوران با تجربه و بین المللی کشورمان بود ، ضمن اینکه خانم ها زهراجعفرآبادی و فهیمه امیریان بعنوان کمک رحیمی همراهی کردند .

صفیه کلانتری ، زهرابیرانوند ، غزال خوشنودی ، آرزوعرجون ، گلناز سلیمی ، فلورایارمرادی ، نسرین ولیدی ، پروانه کرمی و سمیرا مرادی کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند .

 

آقای شهنام اردلان رییس هیأت پر تلاش استان کرمانشاه و خانم جعفری وفا نایب رییس بانوان که هر دو نفر از قهرمانان سابق کشور بوده اند ، مهندس کنجوری دبیر هیئت و قبادی از اعضای هیئت تنیس روی میز آن استان زحماتی زیادی را برای برگزاری این مسابقات متحمل شده و از طرفی هیات تنیس روی میز شهرستان صحنه و اداره ورزش و جوانان آن شهرستان نهایت همکاری خود را به منظور هرچه بهتر برگزاری اولین تور ایرانی بانوان با فدراسیون مبذول داشته اند .   

مراسم توزیع جوایز با حضور خانم دکتر فاطمه کیوانی نایب رییس و سرمربی تیم های ملی بانوان و مسئولین هیئت استان کرمانشاه برگزار شد .